Адреса: вул. Сіверська 46 с. Покровське, Менський р-н, Чернігівська обл., 15650
Телефон: (04644) 4-35-90
Email: zhovtneva46@ukr.net
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Компонент «Демократизація школи» спрямований на формування демократичної культури як основи розвитку громадянського суспільства через реалізацію демократичних принципів у всіх аспектах шкільного життя та сприяння розвитку шкільного самоврядування. Сьогодні сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. Громадсько-активна школа не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті йде комплексне, системне виховання громадянина не тільки у школі, а й поза її межами.
В нашій школі демократизаціяреалізуєтьсячерез систему управління і взаємодію у навчально-виховному процесі.
У взаємодіїучитель-учень передбачено демократизацію уроку, демократизацію у роботі класних керівників, впровадження інноваційних технологій.
Але демократії не можна навчити, якщо просто розповідати про це на уроках і додаткових заняттях. У характеристику демократичного уроку входять:
·активна участь кожного;
·заохочення лідерства;
·створення демократичної атмосфери;
·багатобічний розвиток і виховання учня;
·широке використання інтерактивних методів;
·рівність можливостей, де кожен учень може одержати найвищу оцінку;
·відкритість і співробітництво;
·пріоритет самооцінки як умова успішного навчання;
·критичне мислення;
·гнучка структура уроку.
Позакласна робота дозволяє учням працювати разом заради єдиної мети, формує вміння правильно обирати лідера та приймати важливі рішення. Дискусійні клуби, в яких заохочується прагнення учнів відігравати активну роль у суспільних справах, висловлювати свою думку й поважати думку інших, сприяють розвитку розуміння навичок демократії.
Демократизація у взаємодії управлінець-педагог здійснюється через проведення педагогічних рад, семінарів, інших видів методичної роботи, через прийняття колегіальних рішень, заохочення і підтримку творчих ініціатив, надання права вибору способів реалізації мети.
Демократизація управління - це децентралізація процесу управління школою й залучення більшої кількості людей у процес прийняття важливих для школи та громади рішень. Поряд з директором школи діє загальношкільна конференція, рада ГАШ, батьківська асоціація та учнівське самоврядування. У школі функціонує прес центр.